Dienstverlening DataQuint rondom het Corona-virus

We leven in een bijzondere en uitdagende periode. De afgelopen weken hebben volledig in het teken gestaan van het Corona-virus, en dit zal waarschijnlijk nog wel even aanhouden. Er zijn ingrijpende maatregelen ingevoerd om de verspreiding van Covid-19/het Coronavirus te beperken. De gezondheid van ons allemaal is tenslotte het belangrijkste. Wij hebben daarom een aantal maatregelen ingevoerd om de mogelijke verspreiding tegen te gaan. De belangrijkste is dat de hele organisatie zoveel mogelijk vanuit huis werkt.

Dienstverlening op afstand

Om de verspreiding van het Corona-virus zoveel mogelijk te beperken werkt de hele organisatie zoveel mogelijk vanuit huis. Wij blijven nog steeds onze diensten verlenen, maar dit zullen we zoveel mogelijk online doen. Door de kracht van IT kunnen we een groot deel van onze dienstverlening – zoals installaties & updates en de ondersteuning van consultants – gewoon uitvoeren. De fysieke afspraken die nu gepland staan, zullen wij daarom zoveel mogelijk vervangen door online afspraken.

Service Center

De medewerkers van ons Service Center zijn uiteraard nog steeds bereikbaar voor al jouw vragen. Je kunt hen bereiken via het klantenportaal, op emailadres support@dataquint.nl of via het nummer 088 770 4870.

We doen het samen

Voor iedereen is het wennen aan de nieuwe omstandigheden. We doen een groot beroep op elkaars creativiteit, flexibiliteit en het oplossend vermogen om de werkzaamheden door te laten gaan, zodat de impact van deze crisis voor iedereen tot een minimum wordt beperkt. Afspraken verplaatsen we alleen als dat echt niet anders kan.

Heb je nog vragen over onze dienstverlening in deze periode of wil je meer weten over hoe je goed thuis kunt werken met GeoVisia? Neem dan vooral contact met ons op! Samen zorgen we ervoor dat we ons – zelfs in deze bijzondere periode – blijven inzetten voor een schone, veilige en hele leefomgeving.

X