Het klantportaal: je persoonlijke online omgeving voor alles rondom jouw GeoVisia software

Je hebt een vraag over GeoVisia, maar waar kun je deze nu het beste stellen? Je kunt het Service Center bellen of mailen, je kunt zoeken in de handleidingen en je kunt het Kenniscentrum raadplegen. Maar hoe mooi zou het zijn als er één centrale omgeving is waar je 24/7 terecht kunt, informatie kunt vinden en direct jouw vragen kunt stellen?  Goed nieuws: die is er! Maak kennis met ons nieuwe klantportaal. Een persoonlijke, online klantomgeving waar je alles kunt vinden rondom jouw GeoVisia software!

Jouw persoonlijke online omgeving

Waarvoor kan je terecht bij het klantportaal?

  • Nieuwe tickets aanmaken, de status van tickets volgen en de oplossingen van eerdere tickets inzien.
  • Licenties van de software aanvragen en downloaden.
  • Zoeken in onze Knowlegdebase naar tips & tricks, how to’s en oplossingen voor problemen die jij tegenkomt.
  • Op de hoogte blijven van ons laatste nieuws en je inschrijven voor onze nieuwsbrief.
  • Applicaties inzien en releases van de software downloaden.
  • Documentatie rondom de software downloaden.

Sneller en beter geholpen met je vragen

Het belangrijkste doel van ons klantportaal is natuurlijk om jou, als GeoVisia gebruiker, zo snel en efficiënt mogelijk te helpen. Zodat jij minder tijd kwijt bent aan het begrijpen van de software, maar meer tijd kunt besteden aan je werkzaamheden. Kortom: een volledige online omgeving, speciaal ingericht voor jou. Log eens in op het klantportaal en ontdek van het je allemaal te bieden heeft.

Nog geen login? Neem contact op met het Service Center: support@dataquint.nl

Het klantportaal vind je op: https://klantportaal.dataquint.nl